Кран мостовий в/п 20 т. режим роботи А7

Підприємство ТОВ "Проммашсервіс" пропонує кран мостовий двопрогінний вантажопідйомності 20 тон режим работи А7 .

Наш асортимент включає в себе крани нові, складського зберігання, б / в.

Виготовляємо підвісні двопрогінній мостові крани за індивідуальним замовленням.

Працюємо з усіма регіонами України.

Основні технічні характеристики кран мостовий в / п 20 т режим роботи А7

Позначення S, м B мм b мм F мм N, кВт P, кН Маса, Gк, т
    не більше
000.3-31760 10,5 4400 6350 500 104.5 182 24.2
- 01 16,5 6100 118.5 188 27.0
- 02 22,5 5000 6200 550 202 32.2
- 03 28,5 5300 6500 750 134.5 222 41.0
- 04 34,5 5700 6900 950 265 58.8

Основні технічні характеристики кран мостовий в / п 20 т режим роботи А7

Позначення S, м B мм b мм F мм
    не більше
000.3-31760 10,5 4400 6350 500
- 01 16,5 6100
- 02 22,5 5000 6200 550
- 03 28,5 5300 6500 750
- 04 34,5 5700 6900 950

Позначення S, м N, кВт P, кН Масса, Gк, т
    не більше
000.3-31760 10,5 104.5 182 24.2
- 01 16,5 118.5 188 27.0
- 02 22,5 202 32.2
- 03 28,5 134.5 222 41.0
- 04 34,5 265 58.8

ТЕХНІЧНА   ХАРАКТЕРИСТИКА

1. Вантажопідйомність, т
     головного гака - 20
     допоміжного гака - 5,0
2. Висота підйому, м
    головного гака - 12.5
    допоміжного гака - 14
3. Група режиму роботи - 7К
4. Швидкість, м/с
    підйому головного гака - 0,25
    допоміжного гака - 0,20
    пересування візка - 1,60
    пересування крана - 0,8
5. Навантаження на колесо, Р, кН - див. табл.
6. Встановлена потужність, N, кВт - див. табл.
7. Конструктивна маса, Gк, т - див. табл.
8. Виконання і категорія розміщення - У1, У3
9. Рід струму і напруга силового ланцюга -змінний - 380 В; 50 Гц
10. Температура навколишнього середовища, град. С - -40...+40
11. Тип кранової рейки - Р43, КР70

За Вашим бажанням, наші фахівці допоможуть Вам у підборі крана мостового в/п 20 т режим работи А7 двопрогінного з характеристиками, відповідними Вашому технологічному процесу.

Опитувальний лист є невід'ємною частиною договору.
Виробник залишає за собою право вносити зміни в конструкцію, погоджуючи ці зміни з замовником