Електродвигуни

Електричний двигун — електрична машина (електромеханічний перетворювач), в якій електрична енергія перетвориться в механічну, побічним ефектом є виділення тепла.

Электродвигатели

Підприємство ТОВ "Проммашсервіс" пропонує електродвигуни: ЛЕПЕХА, 4АМ, 4А, АМУ, АМН, ВАО, ВР, ВРП, АЇММ, Д, ПБСТ, ПБМ, ДАЗО, А4, ВАОК, ВАСО, СТД, СДН, MTF, MTKF, MTH, MTKH, 4mtm, DMTF однофазниє, двофазні, трифазні, конденсаторні, багатофазні. Наш асортимент включає електродвигуни нові, складського зберігання, б/в. Приймаємо індивідуальні замовлення на електродвигуни. Працюємо зі всіма регіонами України.

Найбільш поширені магнітоелектричні двигуни, які за типом споживаної енергії підрозділяється на дві великі групи, — на двигуни постійного струму і двигуни змінного струму.

Електродвигун постійного струму - двигун, живлення якого здійснюється постійним струмом. Їх види:

  • колекторні електродвигуни;
  • безколекторні електродвигуни.

Колекторний електродвигун - двигун, який може працювати і на постійному струмі і на змінному струмі. Виготовляється лише з послідовною обмоткою збудження на потужності до 200 Вт. Статор виконується шихтованним із спеціальної електротехнічної сталі. Обмотка збудження включається частково при змінному струмі і повністю при постійному.

За типом збудження колекторні електродвигуни можна розділити на:

  • двигуни з незалежним збудженням від електромагнітів і постійних магнітів;
  • двигуни з самозбудженням.

Безколекторні двигуни (вентильні двигуни) - електродвигуни, виконані у вигляді замкнутої системи з використанням датчика положення ротора, системи управління і силового напівпровідникового перетворювача. Принцип роботи даних двигунів аналогічний принципу роботи синхронних двигунів.

Двигун змінного струму - електричний двигун, живлення якого здійснюється змінним струмом. За принципом роботи ці двигуни розділяються на синхронні і асинхронні двигуни. Принципова відмінність полягає в тому, що в синхронних машинах перша гармоніка магніторушійної сили статора рухається із швидкістю обертання ротора, а в асинхронних — завжди є різниця між швидкістю обертання ротора і швидкістю обертання магнітного поля в статорі.

По кількості фаз двигуни змінного струму підрозділяються на:

  • однофазні;
  • двофазні;
  • трифазні;
  • багатофазні.

Синхронний електродвигун - двигун змінного струму, ротор якого обертається синхронно з магнітним полем живлячої напруги. Дані двигуни зазвичай використовуються при великих потужностях.

Асинхронний електродвигун - двигун змінного струму, в якому частота обертання ротора відрізняється від частоти магнітного поля, що обертає, створюється живлячою напругою. Ці двигуни найбільш поширені на даний час.