Мотор-редуктори

Працюємо зі всіма регіонами України.

Мотор-редуктор – це агрегат, який поєднує в собі електродвигун (мотор) і вбудований в конструкцію редуктор. Всі частини знаходяться в єдиному компактному блоці, а провідна «зубчатка» редуктора закріплюється на вал мотора.

Мотор-редуктори користуються популярністю в сфері, де необхідні зміна моменту, що крутить, і регулювання швидкості електродвигуна. Це достатньо надійний і простий механізм, який просто незамінний в промисловості

Мотор-редукторы

Підприємство ТОВ "Проммашсервіс" пропонує мотор-редуктори циліндрові, планетарні, черв'ячні, зубчасті, комбіновані, одно-, двух- або триступінчаті, з вертикальним і горизонтальним розташуванням валу; і роботи по ремонту мотора-редукторів всіх типів.

Мотор-редутори класифікують по наступних ознаках:

  • тип передачі – черв'ячні, зубчасті, планетарні, комбіновані;
  • кількість рівнів – одно-, двух- або триступінчаті;
  • вигляд зубчастих коліс – конічні, циліндрові, комбіновані;
  • розташування валу редуктора – з вертикальним і горизонтальним розташуванням;
  • кінематична схема – з роздвоєним рівнем, співісна розгорнута та ін.

Окрім вищеперелічених характеристик, мотор-редуктор має показник потужності, ККД і передавального числа.

Циліндровий мотор-редуктор
Мотор-редуктор циліндрового типу застосовується для передачі між паралельними або співвісними валами обертального руху і його трансформації. Конструкція цього механізму може мати декілька рівнів, що значно підвищує діапазон варіювання потужності на валу.

Залежно від того, як розташований мотор-редуктор відносно двигуна, він може бути співвісним або паралельним з вихідним валом.

Коефіцієнт корисної дії в циліндрових мотор-редукторів певних моделей при максимальній потужності досягає 98 % в одному рівні. Крім того, при грамотній експлуатації в умовах відсутності сильних навантажень циліндровий мотор-редуктор може працювати мінімум 20 000 годин, що говорить про його надійність і довговічність.

Передавальні числа можуть бути в діапазоні від 1,2 до 280.

Даний тип мотор-редукторів найчастіше застосовується в машино- і кранобудові.

Планетарний мотор-редуктор
Планетарний мотор-редуктор відрізняється тим, що в його конструкції застосовується передача планетарного типа, яка складається з сонячної або центральної шестерні, планетарних зубчастих коліс-сателітів і водила (основа для фіксації шестерень). Доповнюється зовнішнім зубчастим колесом (епіциклом), яке взаємодіє з сателітними колесами.

Мотор-редукторы

Характеристики планетарного мотора-редуктора: вони легкі при високих передавальних числах, володіють високою інерційністю водила, у зв'язку з чим непридатні в точних механізмах.
Сфера вживання мотора-редукторів планетарного типа – важкі коробки передач гусеничної техніки, де є потреба в складанні різних потужностей.

Також планетарні мотор-редуктори знайшли широке вживання практично у всіх промислових і сільськогосподарських галузях, у тому числі і в НІОКР (науково-дослідних і дослідно-конструкторських розробках) в області медицини, мікробіології, хімії т.п.

Черв'ячний мотор-редуктор
Передача черв'ячного типа (черв'як) забезпечує підвищення моменту, що крутить, за рахунок гвинта певної форми. Саме тому такі мотор-редуктори відносять до черв'ячного типа.

Черв'ячні мотор-редуктори класифікують по наступних ознаках:

  • тип конструкції – циліндрові (прості), глобоїдниє і т. д.;
  • кількість рівнів – одно- і двоступінчаті;
  • розташування відносно колеса – вертикально, горизонтально, під, над.

Відмітні особливості – плавність ходу, компактність, безшумність, зручність і простота експлуатації.

Помимо вышеперечисленных характеристик, вал мотор-редуктора червячного типа имеет свойство вращаться в обе стороны и плавно тормозить в случае исчезновения крутящего момента.

Окрім вищеперелічених характеристик, вал мотора-редуктора черв'ячного типа має властивість обертатися в обидві сторони і плавно гальмувати в разі зникнення крутящего момента.

Передавальне число в мотора-редукторів даного типа лежить в діапазоні від 5 до 100, також можлива їх стиковка за допомогою спеціальних перехідних комплектів, у такому разі передавальне число можна підвищити до 4000.