Ремонт, монтаж підкранової колії

Ми працюємо з усіма регіонами України

Подкрановий шлях - це шлях, що складається з основи (опорної частини) і направляючих (рейок), яким пересуваються вантажопідйомні крани.

Ремонт, монтаж подкранового пути

Якісний монтаж підкранових шляхів – запорука ефективного та безпечного застосування кранового обладнання.

Підприємство ТОВ "Проммашсервіс" проводить роботи з монтажу кранової колії, нівелювання, рихтування кранової рейки та підкранових балок, комплексне обстеження та ремонт підкранових конструкцій, підкранових шляхів для мостових, козлових кранів, кран-балка підвісна та кран-балка опорна.

Повний перелік робіт з монтажу та ремонту підкранової колії, пропонований нашим підприємством:

  • монтаж опорних та підвісних кранових шляхів;
  • прив'язка до існуючих колон будівлі;
  • встановлення самостійних (окремо стоять) колон;
  • проведення фундаментних робіт;
  • ремонт існуючих кранових шляхів (підвісних та опорних);
  • нівелювання, рихтування;
  • заміна зношених кранових колій (рейка);
  • посилення кранових шляхів на велику вантажопідйомність;
  • демонтаж та монтаж кранових шляхів;
  • фарбування кранових шляхів;
  • встановлення тупикових упорів;
  • проект та виготовлення наземних кранових шляхів.
Ремонт, монтаж подкранового пути

Сучасні підкранові шляхи бувають двох видів: надземні та наземні.

Надземний крановий шлях використовується для мостових кранів, кран-балок та іншої вантажопідйомної техніки, яка встановлюється у промислових будівлях та на зовнішніх естакадах. Зазвичай такий шлях монтуються на сталевих або залізобетонних балках підкранових, закріплених на консолях несучих колон.

Ремонт, монтаж подкранового пути
  • Наземний підкрановий шлях для відносно легких козлових та баштових кранів влаштовують на основі шпал покладених на баластному шарі (шпально-баластова основа), а для важких портальних, козлових кранів тощо. монтують на фундаментних засадах з використанням залізобетонних балках.

Для підкранових колій використовують залізничні або спеціальні кранові рейки (типу Р-38, Р-43, Р-50, Р-65 або КР-70, КР-80, КР-100 і т. д.), іноді для легких конструкцій використовують металопрокат квадратного перерізу (40х40, 50х.

Основними вимогами до кранових колій є горизонтальність, паралельність напрямних (рейок) і міцність, достатня для сприйняття навантажень, що передаються, від коліс крана і рейкових захоплень на основу.